Podmínky pro nákup v e-shopu kamizolka.cz podle občanskoprávní úpravy
Tyto podmínky stanoví podmínky pro nákup fyzických osob nepodnikatelů
Nákup fyzických osob nepodnikatelů se řídí platnými právními předpisy ČR, především pak zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník. Právní vztahy zde neuvedené se řídí platnými právními předpisy ČR.
INFORMACE O PROCESU OBJEDNÁNÍ, DODACÍ PODMÍNKY
Standardní dodání je uskutečňováno prostřednictvím České pošty, s.p., a to formou dobírky na adresu uvedenou v objednávce. Cena poštovného a balného je dle výběru objednavatele uvedená v procesu objednávky. Úhrada zboží se standardně realizuje formou dobírky. Lhůta pro doručení, kterou deklaruje pro doručení Česká pošta, s.p. se řídí platnými podmínkami České pošty, s.p. Součástí dodaného zboží (v balíku) je daňový doklad (faktura) vystavený na fakturační údaje uvedené v objednávce. Dodavatel si vyhrazuje právo pro zajištění dalších možností dodání jako je cenný balík, profi balík, stejně jako jiné možnosti úhrady částky. Tyto informace jsou na výběru objednatele a uvedeny jsou v objednávkovém formuláři. Faktura slouží zároveň jako dodací list. O expedici zboží je odběratel vyrozuměn SMS zprávou. Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění u zboží, kde to umožňuje zákon. Objednávku je možné stornovat pouze do doby, dokud nebyla vyexpedována (zaslána SMS zpráva o vyexpedování zboží). Dodavatel nemá žádnou odpovědnost za doručení SMS zprávy s informacemi o expedici v případě odfiltrování antispamovými filty, neaktivní tel.č. příjemce a podobných případech. V případě, že dodavatel zjistí, že není schopen dodat zboží nebo že je schopen dodat objednávku jen částečně, bude o této skutečnosti objednatel vyrozuměn zpravidla telefonicky (případně e-mailovou zprávou) a bude dohodnut individuální postup při dodání dle individuální dohody.
Ke vrácení peněz, v případě odstoupení od smlouvy, dojde převodem na účet objednatele a to obvykle do 7 dnů od vrácení dodaného zboží, nejpozději do 30 kalendářních dnů. Ke vrácení peněz dojde pouze v případě, že zboží bylo vráceno nepoškozené a nepoužité. Doporučujeme proto zboží důkladně zabalit do odolné krabice a zásilku pojistit dle hodnoty zboží.
Odstoupení od smlouvy musí být písemné a musí v něm být uveden důvod odstoupení od smlouvy. (Do 14 dnů lze zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu.) Doručením odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Kupující může od smlouvy odstoupit jen v případě hrubého porušení smlouvy prodávajícím nebo v případech stanovených zákonem. V případě, že prodávající odstoupí od kupní smlouvy (příp. části plnění), je kupující povinen vrátit prodávajícímu do 7 dnů od odstoupení od smlouvy dodané zboží (příp. část zboží, jehož se odstoupení týká).
Při využití vašeho práva na vrácení zboží bez udání důvodu, nemáte nárok na úhradu žádných nákladů. Prodávající si podle § 53 odstavce 10 vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
Podle § 53 Zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, odstavce 8, písmene c) nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu u dodávky zboží, které podléhá zastarání a dále podle písmene b) u zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele.
Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku vyšší moci nebo v případě, kdy objednané zboží není ve lhůtě žádané kupujícím na trhu dostupné. Prodávající v takovém případě bude kupujícího informovat formou sdělení na faktuře částečného plnění dodávky o náhradním prodlouženém termínu plnění nebo o nemožnosti dodávky daného zboží vůbec, přičemž kupujícímu tímto nevzniká vůči prodávajícímu žádné právo na náhradu ev. škody. Souhlas s tímto náhradním termínem plnění potvrdí kupující prodávajícímu písemně a to ve lhůtě vyznačené na sdělení prodávajícího. Pokud tak neučiní, má se za to, že kupující od smlouvy nebo její části odstupuje a prodávající automaticky již bez další výzvy provede stornování těchto nevydodaných položek zboží ze zakázky.
DORUČOVÁNÍ ČESKOU POŠTOU, S.P.:
Ve spolupráci s Českou poštou, s.p. (dále jen "přepravce") jsou osobní údaje zákazníka: jméno, příjmení, adresa a telefonní číslo poskytnuty přepravci pro možnost doručení a komunikace ohledně doručované zaslané zásilky. Pokud zákazník uvede ve své objednávce mobilní telefon, bude mu systémem České pošty při doručování zásilky automaticky odeslána SMS zpráva ve tvaru: "Vážený zákazníku, dne ... Vám bude Českou poštou doručován Obchodní balík ... od ... (dobírka ... Kč)".
JAK POSTUPOVAT PŘI VRACENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU:
Vracíte-li zboží do 14 dnů bez udání důvodu, ujistěte se, že je zboží nepoužité a nepoškozené. Doporučujeme zboží důkladně zabalit do odolné krabice, vystlat bublinkovou fólií nebo papírem tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Zásilku zašlete na naši korespondenční adresu: Kamizolka, Chlumín 132, 27743 Chlumín. Zásilku pojistěte dle hodnoty zboží. K zásilce připojte písemné odstoupení od smlouvy s uvedením čísla bankovního účtu, na který vám finanční částku vrátíme. Jakmile k nám zásilka dorazí, budete kontaktováni. Od vracené částky budou odečteny skutečně vynaložené náklady (na poštovné, skladné, vyčištění zboží a další náklady).
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo společností prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.